Konkurs Kulinarne Gwiazdy Tupperware

W Tupperware gotowanie jest naszą pasją. W ten sposób wprowadzamy w życie hasło marki „Confidence becomes you”*. By dzielić się tą ideą, w zeszłym roku stworzyliśmy własny europejski konkurs kulinarny Kulinarne Gwiazdy Tupperware, w którym wzięło udział ponad 30 tys. Menadżerów Tupperware z całej Europy. Wyłoniono 22 zwycięzców.


Wydarzenie Kulinarne Gwiazdy Tupperware 2016 odniosło tak wielki sukces, że Tupperware ponownie zorganizował konkurs w roku 2017. W zeszłorocznej edycji konkursu uczestnicy zostali poproszeni o przygotowanie jednego oryginalnego dania głównego. Aby wziąć udział w tegorocznym konkursie, uczestnicy będą musieli przygotować jeden oryginalny deser dla czterech do sześciu osób. Przepis musi być gotowy w przeciągu godziny, od momentu wejścia do kuchni do momentu serwowania. Aby zademonstrować, jak Tupperware czyni życie w kuchni łatwiejszym, do przygotowania przepisu zostaną również wykorzystane najlepsze produkty kulinarne proponowane przez Tupperware.


Swoje zwycięstwo Kulinarne Gwiazdy Tupperware 2017 będą świętowały podczas ekskluzywnej wycieczki VIP. Spędzą 2 dni w Paryżu, gdzie będą traktowane jak prawdziwe gwiazdy. Będą zaproszone do ekskluzywnego hotelu oraz gościły na uroczystej kolacji. Wezmą też udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, do której zostaną przygotowane przez fryzjera i wizażystę, a także będą uczestnikami sesji gotowania w renomowanej Szkole Kulinarnej Ferrandi w Paryżu. Stanowiąca bazę szkoleniową dla zawodowych szefów kuchni i ekspertów kulinarnych, szkoła Ferrandi w Paryżu będzie miejscem, w którym nasi zwycięzcy będą mogli odtworzyć swoje potrawy z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu oraz najwyższej jakości asortymentu kulinarnego Tupperware. Dodatkowo stworzona zostanie ekskluzywna książka kucharska, w której opisani będą wszyscy zwycięzcy oraz ich przepisy.

 

kulinarne gwiazdy tupperware 2017


Konkurs Kulinarne Gwiazdy, otwarty dla wszystkich Konsultantów Tupperware wypromowanych na Menadżerów Grupy, nagradza rozwijanie kariery i osiągnięcia z nią związane. Zarówno ten konkurs, jak i inne podobne wewnętrzne programy pokazują, że Tupperware nieustannie stwarza swoim pracownikom okazje do rozwijania kariery.

Więcej informacji na stronie: www.culinarystars.tupperware.com/pl

O Tupperware
Tupperware Brands Corporation, działając poprzez sieć obejmującą 3,1 miliona osób, jest globalnym liderem w zakresie sprzedaży innowacyjnych produktów premium różnorodnych marek za pośrednictwem sprzedaży bezpośredniej. Marki i kategorie produktów obejmują skoncentrowane na designie rozwiązania do kuchni i domu w zakresie przygotowania, przechowywania i podawania potraw oferowane przez markę Tupperware oraz artykuły kosmetyczne i pielęgnacyjne, oferowane przez marki Avroy Shlain, BeautiControl, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics i Nuvo.

Dodatkowe informacje można uzyskać w:
Centrala Tupperware Polska
Tel: 00 48 22 101 28 00
Mail: tupperware@tupperware.pl

* Pewność siebie to Ty.

kulinarne gwiazdy tupperware 2017W Tupperware gotowanie jest naszą pasją. W ten sposób wprowadzamy w życie hasło marki „Confidence becomes you”*. By dzielić się tą ideą, w zeszłym roku stworzyliśmy własny europejski konkurs kulinarny Kulinarne Gwiazdy Tupperware, w którym wzięło udział ponad 30 000 Menadżerów Tupperware z całej Europy. Wyłoniono 22 zwycięzców.
Wydarzenie Kulinarne Gwiazdy Tupperware 2016 odniosło tak wielki sukces, że Tupperware ponownie zorganizował konkurs w roku 2017. W zeszłorocznej edycji konkursu uczestnicy zostali poproszeni o przygotowanie jednego oryginalnego dania głównego. Aby wziąć udział w tegorocznym konkursie, uczestnicy będą musieli przygotować jeden oryginalny deser dla czterech do sześciu osób. Przepis musi być gotowy w przeciągu godziny, od momentu wejścia do kuchni do momentu serwowania. Aby zademonstrować, jak Tupperware czyni życie w kuchni łatwiejszym, do przygotowania przepisu zostaną również wykorzystane najlepsze produkty kulinarne proponowane przez Tupperware.
Swoje zwycięstwo Kulinarne Gwiazdy Tupperware 2017 będą świętowały podczas ekskluzywnej wycieczki VIP. Spędzą 2 dni w Paryżu, gdzie będą traktowane jak prawdziwe gwiazdy. Będą zaproszone do ekskluzywnego hotelu oraz gościły na uroczystej kolacji. Wezmą też udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, do której zostaną przygotowane przez fryzjera i wizażystę. Wezmą też udział w sesji gotowania w renomowanej Szkole Kulinarnej Ferrandi w Paryżu. Stanowiąca bazę szkoleniową dla zawodowych szefów kuchni i ekspertów kulinarnych, szkoła Ferrandi w Paryżu będzie miejscem, w którym nasi zwycięzcy będą mogli odtworzyć swoje potrawy z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu oraz najwyższej jakości asortymentu kulinarnego Tupperware. Dodatkowo stworzona zostanie ekskluzywna książka kucharska, w której opisani będą wszyscy zwycięzcy oraz ich przepisy.
Konkurs Kulinarne Gwiazdy, otwarty dla wszystkich Konsultantów Tupperware wypromowanych na Menadżerów Grupy, nagradza rozwijanie kariery i osiągnięcia z nią związane. Zarówno ten konkurs, jak i inne podobne wewnętrzne programy, pokazują, że Tupperware nieustannie stwarza swoim pracownikom okazje do rozwijania kariery.

Więcej informacji na stronie: www.culinarystars.tupperware.com/pl

O Tupperware
Tupperware Brands Corporation, działając poprzez sieć niezależnej sprzedaży bezpośredniej obejmującą 3,1 miliona osób, jest globalnym liderem w zakresie sprzedaży innowacyjnych produktów premium różnorodnych marek za pośrednictwem sprzedaży bezpośredniej. Marki i kategorie produktów obejmują skoncentrowane na designie rozwiązania do kuchni i domu w zakresie przygotowania, przechowywania i podawania potraw oferowane przez markę Tupperware oraz artykuły kosmetyczne i pielęgnacyjne, oferowane przez marki Avroy Shlain, BeautiControl, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics i Nuvo.

Dodatkowe informacje można uzyskać w:
Centarla Tupperware Polska
Tel: 00 48 22 101 28 00
Mail: tupperware@tupperware.pl

* Pewność siebie to Ty.


  • Konkurs Kulinarne Gwiazdy Tupperware

    W Tupperware gotowanie jest naszą pasją. W ten sposób wprowadzamy w życie hasło marki „Confidence becomes you”*. By dzielić się tą ideą, w zeszłym roku stworzyliśmy własny europejski konkurs kulinarny Kulinarne Gwiazdy Tupperware, w którym wzięło udział ponad 30 tys. Menadżerów Tupperware z całej Europy. Wyłoniono 22 zwycięzców. Wydarzenie Kulinarne Gwiazdy Tupperware 2016 odniosło tak (...)

    Czytaj dalej »
  • Whisky Live Sopot 2017

    Pierwsza edycja Whisky Live Sopot przed nami! Ponad 100 różnych gatunków whisky z kilkunastu krajów, krajowe premiery zagranicznych nowości, a także sesje master class oraz szkolenie dotyczące inwestowania w bursztynowy trunek.Whisky Live to prestiżowy cykl festiwali whisky, organizowanych rokrocznie w największych miastach świata (m.in. Londyn, Nowy Jork, Tokio, Hong Kong czy Paryż). Trzy lata temu do miast (...)

    Czytaj dalej »
  • Czar średniowiecznych wnętrz

    Myśl o podróży w czasie rozpala zmysły wielu miłośników minionych wieków. Jak się okazuje, nie musi ona jednak ograniczać się wyłącznie do sfery marzeń. Fantazje o przeniesieniu się w średniowieczne realia pozwala zrealizować swoim gościom Zamek Ryn – hotel mieszczący się w odrestaurowanej krzyżackiej twierdzy.   Aby poczuć ducha dawnych czasów, wcale nie trzeba daleko szukać, (...)

    Czytaj dalej »
  • 1. edycja targów ze smakiem Home & Food

    8 marca 2017 r. w Warszawie, na terenie stadionu PGE Narodowy, odbyły się targi Home & Food. To pierwsza edycja imprezy poświęconej kulturze stołu, przygotowywania posiłków i serwowania ich – od składników dań, delikatesów i napojów, przez naczynia, urządzenia i przybory kuchenne, po zastawy stołowe, artykuły szklane, dekoracje stołu i umeblowanie. Wśród odwiedzających targi obecni byli (...)

    Czytaj dalej »
  • Odpoczynek w warszawskim stylu

    Warszawa jest szczególnym i niezwykłym miejscem, nie tylko dla każdego Polaka. Z uwagi na położenie w samym środku Europy, na przecięciu szlaków komunikacyjnych z zachodu na wschód i z północy na południe kontynentu, przyciąga również wielu obcokrajowców. Jej bogactwo kulturowe sprawia, że wiele osób odwiedza ulice i różne zaułki tej metropolii. Stolica Polski ciągle zaskakuje (...)

    Czytaj dalej »

Lifestyle

Najcześciej czytane


Newsletter

Zamów bezpłatny newsletter

    Zapisz się »