Polski producent artykułów AGD chce dostarczać rzeczy dla ludzi zaradnych i ceniących piękno.
Zaledwie kilka lat wystarczyło, aby marka BranQ stworzyła styl rozpoznawalny tylko dla niej. Nasycone kolory, charakterystyczne motywy roślinne lub zwierzęce, a do tego funkcjonalność i szerokie zastosowanie wielu produktów to cechy definiujące tę markę. Ambicją BranQ jest dostarczenie produktu o wysokiej jakości i w dobrej cenie. Właściciele firmy kładą nacisk na właściwie zaprojektowane i rzetelnie wykonane produkty przy zachowaniu najwyższych standardów. Warto podkreślić, że wszystkie artykuły są produkowane w Polsce. Wszelkie trendy obecne we wzornictwie światowym są inspiracją do powstania ładnych, modnych produktów które mają własny, oryginalny styl. Ostatnio marka nawiązała współpracę ze światowej sławy fotografikiem Ottavio Tomasinim, której owocem była seria zdjęć ukazujących urodę rzeczy codziennych, jakimi są misy, pojemniki lub kosze. Jest to rodzaj komunikatu marki, że dobry design powinien być demokratyczny i rozumiany przez każdego konsumenta. Kolejnym artystycznym projektem jest współpraca z Andrzejem Jagodzińskim i płyta CHOPIN ESSENTIAL, która jest dołączana do produktów przeznaczonych również na eksport. W ten sposób marka chce przyczynić się do propagowania polskiej kultury wysokiej także poza granicami naszego kraju.
Zaledwie kilka lat wystarczyło, aby marka BranQ stworzyła styl rozpoznawalny tylko dla niej. Nasycone kolory, charakterystyczne motywy roślinne lub zwierzęce, a do tego funkcjonalność i szerokie zastosowanie wielu produktów to cechy definiujące tę markę. Ambicją BranQ jest dostarczenie produktu o wysokiej jakości i w dobrej cenie. Właściciele firmy kładą nacisk na właściwie zaprojektowane i rzetelnie wykonane produkty przy zachowaniu najwyższych standardów. Warto podkreślić, że wszystkie artykuły są produkowane w Polsce. Wszelkie trendy obecne we wzornictwie światowym są inspiracją do powstania ładnych, modnych produktów które mają własny, oryginalny styl. Ostatnio marka nawiązała współpracę ze światowej sławy fotografikiem Ottavio Tomasinim, której owocem była seria zdjęć ukazujących urodę rzeczy codziennych, jakimi są misy, pojemniki lub kosze. Jest to rodzaj komunikatu marki, że dobry design powinien być demokratyczny i rozumiany przez każdego konsumenta. Kolejnym artystycznym projektem jest współpraca z Andrzejem Jagodzińskim i płyta CHOPIN ESSENTIAL, która jest dołączana do produktów przeznaczonych również na eksport. W ten sposób marka chce przyczynić się do propagowania polskiej kultury wysokiej także poza granicami naszego kraju.
Zaledwie kilka lat wystarczyło, aby marka BranQ stworzyła styl rozpoznawalny tylko dla niej. Nasycone kolory, charakterystyczne motywy roślinne lub zwierzęce, a do tego funkcjonalność i szerokie zastosowanie wielu produktów to cechy definiujące tę markę. Ambicją BranQ jest dostarczenie produktu o wysokiej jakości i w dobrej cenie. Właściciele firmy kładą nacisk na właściwie zaprojektowane i rzetelnie wykonane produkty przy zachowaniu najwyższych standardów. Warto podkreślić, że wszystkie artykuły są produkowane w Polsce. Wszelkie trendy obecne we wzornictwie światowym są inspiracją do powstania ładnych, modnych produktów które mają własny, oryginalny styl. Ostatnio marka nawiązała współpracę ze światowej sławy fotografikiem Ottavio Tomasinim, której owocem była seria zdjęć ukazujących urodę rzeczy codziennych, jakimi są misy, pojemniki lub kosze. Jest to rodzaj komunikatu marki, że dobry design powinien być demokratyczny i rozumiany przez każdego konsumenta. Kolejnym artystycznym projektem jest współpraca z Andrzejem Jagodzińskim i płyta CHOPIN ESSENTIAL, która jest dołączana do produktów przeznaczonych również na eksport. W ten sposób marka chce przyczynić się do propagowania polskiej kultury wysokiej także poza granicami naszego kraju.
Zaledwie kilka lat wystarczyło, aby marka BranQ stworzyła styl rozpoznawalny tylko dla niej. Nasycone kolory, charakterystyczne motywy roślinne lub zwierzęce, a do tego funkcjonalność i szerokie zastosowanie wielu produktów to cechy definiujące tę markę. Ambicją BranQ jest dostarczenie produktu o wysokiej jakości i w dobrej cenie. Właściciele firmy kładą nacisk na właściwie zaprojektowane i rzetelnie wykonane produkty przy zachowaniu najwyższych standardów. Warto podkreślić, że wszystkie artykuły są produkowane w Polsce. Wszelkie trendy obecne we wzornictwie światowym są inspiracją do powstania ładnych, modnych produktów które mają własny, oryginalny styl. Ostatnio marka nawiązała współpracę ze światowej sławy fotografikiem Ottavio Tomasinim, której owocem była seria zdjęć ukazujących urodę rzeczy codziennych, jakimi są misy, pojemniki lub kosze. Jest to rodzaj komunikatu marki, że dobry design powinien być demokratyczny i rozumiany przez każdego konsumenta. Kolejnym artystycznym projektem jest współpraca z Andrzejem Jagodzińskim i płyta CHOPIN ESSENTIAL, która jest dołączana do produktów przeznaczonych również na eksport. W ten sposób marka chce przyczynić się do propagowania polskiej kultury wysokiej także poza granicami naszego kraju.
Czy w Twoich kuchennych szafkach przewracają się opróżnione jedynie do połowy opakowania mąki, cukru, kaszy lub kawy? A, czy w lodówce trzymasz pyszne, francuskie sery, które pachną tak, że po prostu boisz się ją otworzyć? Jeśli odpowiedź brzmi TAK chociażby na jedno z tych pytań, to na pewno potrzebujesz kuchennych pomocników, jakimi są pojemniki BranQ RUKKOA TWIST. Estetycznie wykonane, z kolorowymi, wprost apetycznie wyglądającymi pokrywkami, które można zakręcać i odkręcać w bardzo wygodny sposób. Odpowiednio użyte mogą stać się ozdobą twoich kuchennych szafek lub lodówki. Elegancko ukryją lub wyeksponują wszystkie kuchenne skarby, a ty w każdej chwili będziesz mieć do nich łatwy dostęp. Ich trzy pojemności : 0,35l., 0,6l., i 1 litr dopasujesz do różnego rodzaju przechowanych artykułów spożywczych. Charakterystyczne listki znajdujące się na pojemnikach to znak rozpoznawczy BranQ. Nieporządek jest dziś de mode, a pojemniki RUKKOLA TWIST, pomogą ci się stać mistrzem kuchennych porządków i fanatstycznej organiazacji.