[Materiał reklamowy]
Pełen pasji i radości tworzenia Maciej Zień, po latach, wrócił do wnętrz Teatru Wielkiego Opery Narodowej, by zaprezentować światu jubileuszową kolekcję „Black and White Symphony". Partnerem wydarzenia była Grupa Tubądzin.
Przygotowana kolekcja to podsumowanie 25-lat, a zarazem otwarcie kolejnego etapu twórczości. Całość w klamrę spina charakterystyczna dla Zienia klasyka i lekkość bawienia się modą. Ulubione linie, fasony, piękne tkaniny, krawiecki kunszt i jakość wykonania. Jak zawsze wszystkie projekty stawiają na piedestale kobiecość, która czasem jest romantyczna, a innym razem drapieżna. Ta kolekcja jest po prostu symfonią kobiecości.
O oprawę scenograficzną zadbała Grupa Tubądzin, z którą Maciej Zień współpracuje od 15 lat tworząc oryginalne kolekcje ceramiki. Tę polską firmę z 4O-letnią tradycją łączą z projektantem elegancja, jakość i ponadczasowy styl oraz nieustające dążenie do doskonałości. Ich wspólne gresowe kompozycje wypełniły wnętrza sceny i innych przestrzeni Teatru Wielkiego Opery Narodowej.
Goście przenieśli się na pięciolinię kształtów, białych i czarnych kreacji. Zień pokazał, że klasyką można się bawić, a czerń i biel może mieć wiele odsłon i odcieni. Kolekcja monochromatyczna, zmienna, dynamiczna, nieustannie ewoluująca, gdzie jedynym kolorowym akcentem była czerwona kreacja. W końcu czerwień to nieodzowny akcent kobiecych, wieczorowych stylizacji. W tej kolekcji symbol pragnienia zabawy, eksperymentowania i intrygowania.
– Chcę się bawić. Moda ma być rozrywką, sposobem na wyrażanie swojej osobowości. Kreacja ma się dostrajać, jak w muzyce, do swojej bohaterki. – mówi Maciej Zień.
„Black and White Symphony" to nie tylko kolekcja wieczorowych kreacji, to wyjątkowe doświadczenie sztuki i mody. Projektowanie nie musi ograniczać się do jednej dziedziny. Maciej kreując swój jubileuszowy event zbudował różne światy oparte na swojej wyobraźni.
„Black and White Symphony" to więcej niż pokaz. To spektakl i wydarzenie artystyczne. Moda stała się muzyką, a wnętrza dopełniły tę jubileuszową opowieść. Jeden z aktów odbył się na wybiegu, drugi - wśród widowni. Muzy Zienia pojawiły się na pokazie w kreacjach z najnowszej i wcześniejszych kolekcji projektanta. To idealnie uzupełniło dźwięki tej symfonii.
Moda Zienia jest jak muzyka. Ma bawić, ma być przyjemna, ma dawać piękne chwile i wyjątkowe przeżycia. To radość, której pragnie każda kobieta. To była symfonia pod batutą Macieja Zienia.
Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od 40 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120 x 275 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin.
Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in. Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowy konkurs dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.
Płytki marki Tubądzin powstają z naturalnych i szlachetnych surowców, a do ich zdobienia stosowane są bezpieczne dla zdrowia i przyrody barwniki. Mając na uwadze dbałość o środowisko, firma Tubądzin promuje zasady zrównoważonego rozwoju i inwestuje w innowacyjne rozwiązania – m.in. technologię Continua+ czy nowoczesną suszarnię rozpyłową ATM 36, przyczyniając się tym samym do redukcji zużycia energii i emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma angażuje się również w projekty proekologiczne i podejmuje działania zmierzające do wzrostu świadomości społeczności lokalnej w tym zakresie.