Design

Wydarzenia

MOOD CONCEPT 2018: wydarzenie z misją i bogatym programem merytorycznym

Tekst . • Zdjęcia MOOD CONCEPT

2018-10-18
MOOD CONCEPT 2018: wydarzenie z misją i bogatym programem merytorycznym

19-21 października 2018 roku w Centrum EXPO XXI w Warszawie odbędzie się MOOD CONCEPT 2018. Wydarzenie, któremu przyświeca idea „100% original design” będzie nie tylko prezentacją wzornictwa najlepszych marek i projektantów. Organizatorzy stawiają na ważną i potrzebną pracę u podstaw - chcą zainicjować w Polsce szeroką dyskusję na temat świadomej konsumpcji, etyki i kwestii praw autorskich w świecie projektowym. W tę edukacyjną misję zaangażowało się liczne grono designerów, architektów i ekspertów, którzy będą się dzielić swoją wiedzą podczas całego wydarzenia.

 

Jeśli mielibyśmy wskazać dziedzinę, poprzez którą Polacy coraz chętniej realizują swoje życiowe aspiracje i pasje, należałoby powiedzieć: design. To wzornictwo – obok mody czy sztuki – staje się narzędziem budowania statusu społecznego, wizerunku, polem estetycznej ekspresji, a nawet obszarem wdrażania kolekcjonerskich strategii. Z roku na rok rośnie świadomość jego wagi - Muzeum Narodowe doczekało się poświęconej mu galerii, bestsellerami stają się omawiające go publikacje. Jak grzyby po deszczu na mapach polskich miast pojawiają się mniejsze i większe miejsca oraz inicjatywy dedykowane designowi. MOOD CONCEPT jest na tym tle imprezą wyjątkową – pierwszą taką w Polsce prezentacją produktów najlepszych światowych marek połączoną z bogatym programem merytorycznym, któremu przyświeca misja edukowania publiczności i wskazywania dobrych praktyk w projektowaniu i korzystaniu z prac designerów.

 

W trakcie trzech dni odwiedzający będą mieli szansę poznać wnętrzarskie trendy; projektanci zrozumieć jak budować autorski język, poznać realia współpracy z dużą marką, pasjonaci - dowiedzieć się, na czym polega wyższość oryginału nad podróbką czy przedmiotem inspirowanym i co decyduje o jego cenie. Organizatorzy pamiętają również o najmłodszych. W stworzonej specjalnie dla nich przez markę VOX strefie odbywać się będą warsztaty rodzinne „Najmniejsi projektanci świata”, podczas których wraz z dzieckiem będzie można doświadczyć, czym jest wolność twórcza i przekonać się, jakie efety daje swoboda w realizacji pomysłów.

 

Najmocniejszym punktem piątkowego programu, który w głównej mierze skierowany jest tego dnia do architektów wnętrz i projektantów, będzie bez wątpienia wykład Ferruccio Lavianiego – dyrektora artystycznego marki Kartell, spadkobiercy rewolucyjnej grupy Memphis, którego odważne, „popowe” formy zapisały się już w historii światowego wzornictwa. W sobotę przed publicznością MOOD CONCEPT wystąpią Monika i Adam Bronikowscy, założyciele HOLA Design i tegoroczni zdobywcy Oskara w świecie designu, czyli prestiżowej nagrody Red Dot Award za projekt Pasterskiej Chaty. Ich prezentacja będzie nosić tytuł „Przepis na wyjątkowy dom. Od działki z widokiem do ikony architektury”. Pojawi się także dużo wątków dotyczących prognozowania przyszłości: Zuzanna Dominow z największego serwisu wnętrzarskiego Homebook.pl opowie o tym, jak będziemy mieszkać w przyszłości, architekci z pracowni JMW Architekci o aranżowaniu nowoczesnych showroomów, eksperci Forum Łazienka.PRO o projektowaniu łazienkowych innowacji a dr Marek Borowiński o kolorach modnych w kolejnym sezonie. Z kolei atrakcjami niedzieli podczas MOOD CONCEPT 2018 będą spotkania z autorką głośnej książki „Zacznij kochać dizajn”, specjalistką od designu vintage Beatą Bochińską, doświadczoną art consultantką z firmy Aurabilia Beatą Niemczuk, która przybliży swoją wizję roli sztuki we wnętrzach, czy Michałem Bachowskim, który zdradzi, jak projektować wnętrza z faktorem #instagrammable. Swoje niedzielne wystąpienia potwierdziły także właścicielki topowych polskich pracowni architektury wnętrz a zarazem projektantki i wielkie orędowniczki oryginalnego wzornictwa – Katarzyna Kraszewska oraz Anna Lorens.

 

Po więcej informacji zapraszamy na www.moodconcept.pl.

 

 

http://antiquebeauty.eu/promocje/?utm_source=livingroom&utm_campaign=living-room&utm_medium=email