Design

Wydarzenia

Home Decor 2019 – biznesowy wymiar wnętrz

Tekst . • Zdjęcia Fotobueno

2019-03-08
  Home Decor 2019 – biznesowy wymiar wnętrz

Od 12 do 15 marca spotkają się na Targach HOME DECOR 2019 w Poznaniu wszyscy, którzy profesjonalnie zajmują się wnętrzami. Jest to najważniejsza w Polsce biznesowa prezentacja najnowszych trendów w dekoracjach i wyposażeniu. To właśnie na tych targach można zobaczyć nowe kolekcje ozdób, oświetlenia, tekstyliów, ceramiki, szkła, akcesoriów kuchennych i łazienkowych oraz innych elementów dekoracyjnych. Najbliższa edycja targów Home Decor  obfitować będzie  w liczne nowości, prezentacje trendów czy produktowe premiery.  

 


Chcemy stworzyć naszym klientom przestrzeń do spotkania, rozmowy,  pokazania i poznania oferty – podkreśla Dyrektor Targów Natalia Tarachowicz – Koncentrujemy wokół czterech grup branżowych: dekoracji, tekstyliów, oświetlenia oraz wyposażenia kuchni i łazienki. Możliwość bezpośredniego kontaktu z twórcami, czy dystrybutorami nawet w czasach rozwijającego się handlu internetowego ma niepodważalną wartość – dodaje.



Podobnie jak w latach poprzednich poznańskim targom wnętrz towarzyszą targi MEBLE POLSKA – największe w kraju spotkanie branży meblowej rokrocznie odwiedzane przez kilkanaście tysięcy kupców meblowych i projektantów wnętrz z Polski i Europy oraz wydarzenie dedykowane szeroko rozumianemu wzornictwu przemysłowemu – ARENA DESIGN. Cztery dni dla wnętrz i wzornictwa – takim wspólnym mianownikiem można określić ten marcowy blok targów, który zajmie 11 pawilonów o łącznej powierzchni 62.000 mkw.

 

 


Trendy okiem blogerów
Jednym z hitów ekspozycji jest strefa trendów Bloggers Zone. To inicjatywa grupy pięciu opiniotwórczych blogerek wnętrzarskich, projektantek wnętrz, które przy współpracy z wystawcami - wykorzystując własną kreatywność i znajomość trendów - zaaranżują specjalną przestrzeń na ekspozycji targów HOME DECOR. Blogerki wykorzystają meble i dodatki z oferty wystawców Arena Design, Home Decor i Meble Polska. W tegorocznej edycji do kreowania Bloggers Zone zostały zaproszone marki, liderzy z swoich dziedzinach. Tym samym powstanie ciekawa przestrzeń, pełna inspiracji i pomysłów na aranżację wnętrz. Tworzenie ekspozycji odbędzie się 12 marca. Aranżacje będzie można zobaczyć przez cały okres trwania targów. W dniu inauguracji ekspozycji towarzyszyć będą wykłady: godz 11.00 - „Dom zgodny z trendami, czyli jaki” - Dagmara Jakubczak, godz. 12.00 - „Popularne style wnętrzarskie za oceanem - czy przyjmą się w Polsce” - Kasia Gal, godz. 14.00 - „Kolor jako towar” - Ola Munzar.



Bogaty program
Ofertę targów wzbogaca program towarzyszący – prawie 50 merytorycznych wystąpień i szkoleń poświęconych najnowszym wnętrzarskim trendom i oryginalnemu wzornictwu. Gwiazdami tegorocznej edycji są: Massproductions – szwedzko-brytyjski duet, zafascynowany estetycznym wymiarem optymalizacji procesu produkcji, berlińskie studio Geckeler Michels, łączące innowacyjny, wysmakowany minimalizm z niebywałą dbałością o detal oraz Alexander Taylor – Anglik, u którego produkty zamawiał sam Alexander McQueen. Jednym z ekspertów na scenie głównej będzie Marek Borowiński prowadzącym programy: „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor”. Autor licznych publikacji z dziedziny visual merchandisingu i psychologii kolorów opowie na targach, jak zmieniło się postrzeganie designu pod wpływem mediów społecznościowych, poruszy temat storytellingu w designie, czyli jak budować historie o produkcie i marce, a także przybliży zagadnienia transformacji koloru jako jednego z trendów we współczesnym designie. Z kolei Dagmara Jakubczak, autorka  FORelements.pl, witryny poświęconej designowi w bardzo szerokim ujęciu - od wzornictwa po sztukę, przez wnętrza, architekturę, modę, fotografię – przygotowała prelekcje pod hasłem: „Trendy. Czy to wiedza tylko dla specjalistów i jak je interpretować na co dzień”. Pełny program targów na www.homedecor.pl

 



Maciej Zień na Home Decor 2019
Branża wnętrzarska i modowa coraz częściej się przeplatają, czego efektem są znakomite elementy wnętrz, jak meble, tkaniny dekoracyjne czy dywany. Maciej Zień, czołowy polski projektant mody, od 2009 roku odważnie wkroczył w świat designu, pokazując, że moda może łączyć się z aranżacją wnętrz. Od tego czasu tworzy wnętrza szyte na miarę pod nazwą Zień Home, a jego projekty dowodzą, że elegancja idzie w parze z funkcjonalnością. Podczas targów HOME DECOR zapraszamy na prelekcję Macieja Zienia pod hasłem "Moda wkracza do wnętrz".



Bezpłatny bilet online
Przedstawicielom branży wnętrzarskiej, którzy zarejestrują się przed targami online, przysługuje bezpłatny bilet wstępu. Koszt rejestracji biznesowego zaproszenia przy wejściu na targi wynosi 10 zł. Kupcy dysponujący największym potencjałem zakupowym tradycyjnie już będą mogli skorzystać ze specjalnego serwisu, w ramach którego poza bezpłatnym wstępem i wjazdem na targi oraz cateringiem będą mogli liczyć na pomoc w organizacji przyjazdu, zakwaterowaniu, zaproszenie na wieczór branżowy i nieograniczony dostęp do strefy spotkań „Meeting Point” zapewniającej komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję niezbędną przy prowadzeniu negocjacji biznesowych.



Piątek z wnętrzami
W piątek 15 marca ekspozycja dostępna będzie także dla wszystkich chcących zapoznać się z najnowszymi trendami w wyposażeniu wnętrz. Bilet wstępu dla osób niezwiązanych z branżą wnętrzarską i meblową kosztuje w tym dniu 25 zł.

 



Zwiedzanie
Ekspozycja HOME DECOR jest zlokalizowana w pawilonach 5 i 5A. W pawilonie 5 znajduje się także ekspozycja i scena Forum ARENY DESIGN. Targi MEBLE POLSKA zajmują hale  3, 3A, 4, 6, 7, 7A, 8, 8A i 10.
Ekspozycja będzie czynna:
w dniach 12-14 marca w godzinach 10:00-18:00
15 marca w godzinach 10.00-17.00.


*********

 

Hurtowi dystrybutorzy mebli z ponad 60 krajów przyjadą za tydzień do Poznania, by wziąć udział w targach MEBLE POLSKA, które odbędą się od 12 do 15 marca w pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich. Te największe kontraktacje meblowe w Europie Wschodniej przyciągają tłumy handlowców z całego świata i stanowią obecnie największą prezentację oferty drugiego największego producenta mebli w Europie, jakim jest Polska. Po kilku latach od zmiany formuły na ściśle biznesową (w 2010 roku) targi MEBLE POLSKA znajdują się w czołówce najważniejszych spotkań branży meblowej w Europie i stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji polskiego eksportu mebli.



Co trzeci zwiedzający z zagranicy
- Wśród przedstawicieli branży meblowej na całym świecie słowo Poznań kojarzy się jednoznacznie – to synonim targów, na których co roku w marcu tysiące kupców z kilkudziesięciu krajów kontraktują najnowsze kolekcje na kolejny sezon. W naszej części Europy nie ma drugiego takiego wydarzenia, które gromadziłoby tak liczną grupę handlowców meblowych – mówi Józef Szyszka, dyrektor targów MEBLE POLSKA. W ubiegłym roku w poznańskich kontraktacjach uczestniczyło prawie 25.000 osób a udział zwiedzających z zagranicy sięgnął 34 proc. – Na Meble Polska co trzeci gość targowy mówi w obcym języku, co słychać dobrze w pawilonach – dodaje Józef Szyszka. W tym roku organizator, Grupa MTP, spodziewa się podobnie licznej obecności zagranicznych handlowców. Wśród zarejestrowanych kupców są przedstawiciele wszystkich najważniejszych grup zakupowych i sieci salonów meblowych z 62 krajów.



Największa prezentacja polskich mebli na świecie
Skąd tak duże zainteresowanie targami w Poznaniu? MEBLE POLSKA to największa na świecie i najbardziej kompleksowa prezentacja oferty polskich producentów mebli. Wśród wystawców są wszyscy najważniejsi polscy producenci mebli mieszkaniowych zainteresowani eksportem swoich produktów. Interesująca ich ofertę znajdą tu zarówno kupcy poszukujący korzystnych cenowo mebli z płyty meblowej, jak i ci, którzy handlują meblami z litego drewna i innymi meblami klasy premium. Ekspozycję uzupełnia bogata oferta mebli tapicerowanych i materacy, w których produkcji Polska jest światowym liderem. Część ekspozycji oferowana na wyłączność kluczowym kupcom, dysponującym największymi budżetami zakupowymi. prezentowana jest w ramach zamkniętych przestrzeni (tzw. secret rooms).

 


Wieść o międzynarodowym sukcesie targów MEBLE POLSKA niesie się za granicą. Coraz częściej poprzez uczestnictwo w tym wydarzeniu do kupców meblowych z całego świata próbują dotrzeć ze swoją ofertą producenci z innych państw, w szczególności z Europy Środkowo-Wschodniej. W tym roku na ekspozycji będzie można zobaczyć obok polskich mebli także produkty firm z Belgii, Białorusi, Chin, Chorwacji, Estonii, Irlandii, Litwy, Łotwy, Rosji, Słowacji, Ukrainy i Włoch. Tradycyjnie targom Meble Polska towarzyszą Targi Wnętrz HOME DECOR, na których zapoznać się można z aktualnymi trendami wnętrzarskimi. Ekspozycja HOME DECOR koncentruje się wokół dekoracji, oświetlenia, tkanin i artykułów wyposażenia kuchni i łazienki. Przysłowiową wisienką na torcie jest cenione wśród architektów i projektantów wydarzenie ARENA DESIGN, która tym razem odbędzie się pod hasłem TransFormacje. Gwiazdami tegorocznej edycji są: Massproductions – szwedzko-brytyjski duet, zafascynowany estetycznym wymiarem optymalizacji procesu produkcji, berlińskie studio Geckeler Michels, łączące innowacyjny, wysmakowany minimalizm z niebywałą dbałością o detal oraz Alexander Taylor – Anglik, u którego produkty zamawiał sam Alexander McQueen. Łącznie targowa ekspozycja zajmie 11 pawilonów o powierzchni około 62.000 mkw.

 



Prawie 50 prelekcji, szkoleń i warsztatów
Ekspozycji towarzyszyć będzie bogaty program wydarzeń skierowanych zarówno do profesjonalnych zwiedzających, jak i wystawców. Podczas targów 13 marca Polski Fundusz Rozwoju organizuje konferencję prasową połączoną z prezentacją „Strategii marki polskiej branży meblarskiej” oraz podsumowaniem projektu „Akcelerator Eksportu Branży Meblarskiej”. W konferencji udział weźmie minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz. W programie targów są także spotkania polskich eksporterów z niemieckimi odbiorcami organizowane przez Santander Bank Polska SA i Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową. W ramach cyklu seminariów Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli będzie można m.in. dowiedzieć się, jakie są zasady postępowania dla eksporterów na wybranych rynkach Bliskiego Wschodu, jakie są dodatkowe wymagania na rynkach europejskich dla wyrobów meblowych oraz jak kalkulować koszty wytworzenia produktów i próg rentowności przy produkcji mebli. 13 marca w targowej Iglicy odbędzie się konferencja zatytułowana „Ekonomia wartości: człowiek – firma – relacje. Autonomia i współdziałanie jako narzędzia efektywnego gospodarowania w branży meblarskiej”. Gościem specjalnym wydarzenia będzie prof. Jerzy Hausner, który wygłosi wykład poświęcony zagadnieniom ekonomii wartości. Konferencja organizowana jest z okazji setnego wydania magazynu „BIZNES meble.pl”. W czwartek 14 marca odbędzie się cykl szkoleń dla właścicieli i zarządców salonów meblowych.

 



Bezpłatny bilet online
Przedstawicielom branży meblowej, którzy zarejestrują się przed targami online, przysługuje bezpłatny bilet wstępu. Koszt rejestracji biznesowego zaproszenia przy wejściu na targi wynosi 10 zł. Kupcy meblowi dysponujący największym potencjałem zakupowym tradycyjnie już będą mogli skorzystać ze specjalnego serwisu, w ramach którego poza bezpłatnym wstępem i wjazdem na targi oraz cateringiem będą mogli liczyć na pomoc w organizacji przyjazdu, zakwaterowaniu, zaproszenie na wieczór branżowy i nieograniczony dostęp do strefy spotkań „Meeting Point” zapewniającej komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję niezbędną przy prowadzeniu negocjacji biznesowych.

 



Piątek z wnętrzami
W piątek 15 marca ekspozycja dostępna będzie także dla wszystkich chcących zapoznać się z najnowszymi trendami w wyposażeniu wnętrz. Bilet wstępu dla osób niezwiązanych z branżą meblową kosztuje w tym dniu 25 zł.



Zwiedzanie
Ekspozycja MEBLE POLSKA 2018 jest zlokalizowana w pawilonach 3, 3A, 4, 6, 7, 7A, 8, 8A i 10. Targi HOME DECOR i wydarzenie ARENA DESIGN odbywają się w pawilonach 5 i 5A.
Ekspozycja będzie czynna:
w dniach 12-14 marca w godzinach 10:00-18:00
15 marca w godzinach 10.00-17.00.


 

 

http://antiquebeauty.eu/promocje/?utm_source=livingroom&utm_campaign=living-room&utm_medium=email