Marka Philips TV & Sound oraz magazyn Dezeen organizują cykl paneli dyskusyjnych transmitowanych na żywo online, w których udział wezmą uznani przedstawiciele świata designu. Pierwsze wydarzenie zaplanowano na 7 lipca 2021 roku.
Warszawa, 7 lipca 2021 r. – Cykl czterech dyskusji panelowych dostępnych dla szerokiej publiczności online został zorganizowany przez markę Philips TV & Sound oraz Dezeen, jeden z najbardziej znanych na świcie magazynów poświęconych architekturze, wnętrzom i wzornictwu. Projekt jest kontynuacją współpracy nawiązanej przez obie strony w ubiegłym roku podczas Dezeen’s Virtual Design Festival.
Każda z zaplanowanych rozmów będzie miała swój temat przewodni, natomiast wszystkie mają na celu inspirować i skłaniać do refleksji. Udział w nich wezmą goście specjalni na co dzień związani z designem. Dyskusje poprowadzi zastępczyni redaktora naczelnego magazynu Dezeen Cajsa Carlson, a ich wspólnym mianownikiem będzie europejskie wzornictwo, które jest jednym z filarów projektów tworzonych w Philips TV & Sound.
Plan i tematy rozmów:
7 lipca 2021 r. – Czym jest europejski design?
Nad odpowiedzią na to pytanie zastanawiać się będą: Mary Arnold Forster (Mary Arnold Forster Architects, Szkocja), Jaime Moreno (Mormedi Design Consultancy, Hiszpania) oraz Rod White (Chief Design Officer marki Philips TV & Sound). Goście rozmawiać będą między innymi o tym, jak kontekst wpływa na projekt, o procesach stojących za wykorzystywaniem nowych materiałów oraz o ewolucji designu ze względu na innowacje technologiczne oraz wyzwania społeczne i środowiskowe.
- Bardzo się cieszę, że będę mógł porozmawiać o europejskim wzornictwie z Mary i Jaimem, bo choć każde z nich wywodzi się z innego środowiska, to oboje mają bardzo silne poglądy na temat dobrego designu. To z pewnością będzie błyskotliwa i ciekawa dyskusja – powiedział Rod White, Chief Design Officer marki Philips TV & Sound.
12 sierpnia 2021 r. - Kobiety w projektowaniu produktu
Drugi panel stać będzie pod znakiem kobiet. Udział w nim wezmą: Lisa Grahner (pochodząca z Niemiec projektantka produktów w Philips TV & Sound, Amsterdam), Joerka Koenders (holenderska analityczka trendów) oraz Pernilla Johannson (szwedzka dyrektorka ds. wzornictwa w Electrolux). Wspólnie będą dyskutować o kobiecym przywództwie, różnicach międzypokoleniowych oraz o tym, w jaki sposób technologia wpływa na projektowanie produktów.
30 września i 21 października 2021 r. - Materiały premium i zrównoważony rozwój
Trzecia dyskusja odbędzie się we wrześniu na temat integracji materiałów najwyższej jakości dla lepszej wydajności. Ostatnia z rozmów zaplanowana jest na październik, a zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć na pytanie, jak sprawić, aby elektronika użytkowa była zrównoważona.
Wszystkie dyskusje panelowe rozpoczynają się o godzinie 15:00, a udział w nich można wziąć poprzez Zoom. Więcej informacji na temat poszczególnych paneli dyskusyjnych można znaleźć na stronie www.dezeen.com.
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
***
O TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.
TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.