Design

Trendy

Wieczór w stylu barokowym...

W dniu 18 września na terenie wyjątkowego zabytku sztuki fortyfikacyjnej, Twierdzy Wisłoujście, odbył się niezwykły wieczór dla architektów oraz projektantów. Organizatorami eventu były firmy: Best Wool Carpets, Dansk Wilton, CBC flooring a także Geze, Muraspeck, Equiton oraz Loft.

Tradycja biesiadowania w twierdzy sięga XVI wieku, ale na wiele lat zaniechano jej kultywowania. Dopiero teraz, dzięki staraniom organizatorów spotkania, udało się ją wskrzesić. Miejsce eventu pełniło w przeszłości bardzo istotną funkcję. Każdy statek, który chciał wpłynąć do dawnego Gdańska, musiał najpierw uzyskać zgodę komendanta twierdzy Wisłoujście. Po jej zdobyciu mógł bezpiecznie zacumować w porcie. Co zacniejsi podróżnicy otrzymywali od komendanta zaproszenie na wspólną biesiadę organizowaną na terenie twierdzy.

Pan Adam Mazur, odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w Polsce wykładzin Best Wool Carpets, Dansk Wilton oraz CBC flooring, z zadowoleniem mówi o wydarzeniu: „Twierdza jest miejscem, które mnie osobiście zachwyciło, marzyłem aby tutaj zorganizować event i udało się. To był dla mnie ogromny zaszczyt w takim otoczeniu promować nasze produkty. Cieszę się również, że mieliśmy tak wspaniałych gości, z którymi mogliśmy podzielić się tym miejscem”

Wieczór rozpoczął się od urokliwego rejsu galeonem, który przycumował do jednego z bastionów ziemnych, skąd, w eskorcie szesnastowiecznej straży, zaproszeni goście przybyli na teren twierdzy. Tam, pomiędzy nauką starodawnego tańca a lekcją fechtunku, uczestnicy mogli dowiedzieć się szczegółów na temat oklein ściennych firmy Muraspec, które prezentowała Pani Barbara Łukasiak. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się również produkty Eqiutone, czyli systemy płyt elewacyjnych o niezwykłym designie . Podczas całego wieczoru do dyspozycji był również Pan Andrzej Grzybowski z firmy Geze, który odpowiadał na wszystkie pytania techniczne związane z automatyką drzwiową, techniką okuć do szkła a także systemami odprowadzania dymu i ciepła z obiektów . Firma Loft natomiast przygotowała bardzo ciekawą prezentację swoich płyt gipsowych, które wzbudziły bardzo pozytywne reakcje projektantów. Dodatkowe atrakcje zapewniała grupa rekonstrukcyjna, doskonale wprowadzając tym samym uczestników w klimat dawnej epoki.

Szef polskiego oddziału CBC Poland Pan Krzysztof Skowroński zaznaczył kwestię wartości produktów: „ Rynek wykładzin jest dla nas nowym wyzwaniem ale dzisiejsze spotkanie pokazało, iż mamy interesujący produkt, spełniający oczekiwania projektantów oraz inwestorów …”. Wieczór ten był niezwykły również dlatego, iż uczestnicy spotkania mogli wpisać się na bardzo krótką listę osób, która miała okazję zwiedzać twierdzę po zmroku. Impreza miała również na celu oficjalne ogłoszenie rozpoczęcia nowego programu lojalnościowego dedykowanego dla projektantów oraz architektów „Interior design program”. Jak się dowiedzieliśmy, uczestnicy programu dzięki tej karcie będą mogli korzystać z wielu przywilejów, a także uzyskiwać różnego rodzaju korzyści.

Całe spotkanie na terenie twierdzy to kolejny dowód na to, że dawne tradycje mogą inspirować a wartości w architekturze są ponadczasowe.



Jako wydawnictwo Media Creations, będące wydawcą takich publikacji jak: Decoration&Design, Idealny Dom, Living room, Comfort Life, objęliśmy patronat nad tym wydarzeniem.

http://antiquebeauty.eu/promocje/?utm_source=livingroom&utm_campaign=living-room&utm_medium=email
facebook