Design

Trendy

Zakupy z asystentem w Galerii Wnętrz Domar

Tekst . • Zdjęcia Domar

2019-04-16
 Zakupy z asystentem w Galerii Wnętrz Domar

Galeria Wnętrz Domar jako pierwsza w Polsce, proponuje klientom nową usługę - zakupy z asystentem. Zadaniem asystenta, na wzór concierge’a w banku, będzie wsparcie klientów przy zakupach, pomoc w odnalezieniu poszukiwanych artykułów a nawet towarzyszenie im podczas wędrówki po salonach. Ma to ułatwić klientom poruszanie się po galerii, w której znajduje się ponad 100 sklepów z meblami, artykułami wyposażenia wnętrz i materiałami wykończeniowymi.


- Concierge, czyli asystent klienta, to nowy rodzaj usługi, z której już po Wielkanocy będą mogli skorzystać klienci GW Domar. Zależy nam na tym, aby osoby wybierające meble, dekoracje i inne artykuły wyposażenia wnętrz mogły robić to w sposób przemyślany i bez stresu. Dlatego - wzorem usług bankowych - postanowiliśmy oddać do dyspozycji klientów kogoś w rodzaju concierge’a. Jego zadaniem będzie oprowadzenie naszych gości po galerii, wskazanie salonów, które mogą być dla niego interesujące, pokaże różnorodność dostępnych u nas produktów albo wręcz zaprowadzi do sklepu, w którym klient znajdzie konkretny poszukiwany przedmiot – mówi Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.

 


 
Obok asystenta klienci wrocławskiej Galerii Wnętrz Domar wciąż mogą liczyć na bezpłatną pomoc projektantki wnętrz, Sylwii Gulewicz-Wysockiej. Projektantka zasugeruje więc jakie meble czy dekoracje mogłyby dobrze wyglądać w poszczególnych wnętrzach, natomiast asystent zaprowadzi klienta lub wskaże salony, w których poszukiwane przedmioty są dostępne.
- Oczywiście każdy może skorzystać z mapki galerii i w ten sposób poradzić sobie z odnalezieniem interesujących salonów. Jednak dużo bardziej pomocny wydaje nam się kontakt z żywym człowiekiem, który dobrze zna galerię i może zaprowadzić klienta w zakątki, o których ten może nie mieć pojęcia albo mógłby je przeoczyć. Chcemy, żeby była to osoba przyjazna w rodzaju sympatycznego gospodarza na terenie galerii. Jesteśmy pierwszą galerią wyposażenia wnętrz w Polsce, która wprowadza tego typu usługę. Naszym zdaniem w skomputeryzowanym świecie, gdzie klientom coraz częściej towarzyszą boty i interaktywne mapki, ważna jest ludzka twarz galerii i kontakt z życzliwym i pomocnym człowiekiem – dodaje Aldona Mioduszewska.


Z bezpłatnej pomocy asystenta będzie można skorzystać już po Świętach Wielkanocnych. Klienci zainteresowani jego wsparciem, spotkają go na specjalnym stanowisku tuż przy punkcie informacyjnym.


O Galerii Wnętrz Domar:
Galeria Wnętrz Domar przy ul. Braniborskiej 14 we Wrocławiu to jedna z największych galerii wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych - począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank, apteka a także market Biedronka i drogeria Rossmann.
www.domar.pl